1 октомври 2011 г.

Честит 1 октомври - Световния ден на правещите картички





Честит празник, скъпи Картичкофурии!

Пожелавам на всички ви, които сте потопени в магията на картичките да изживеете много хубави дни с тях, да пресъздадете много мечти и винаги да носете в сърцата си положителният заряд от това да направиш нещо със собствените си ръце! Пожелавам ви много творчески вдъхновения и още дълги години да се срещаме тук и на живо!


За пръв път участвам в размяната на картички по случай нашият празник и да си призная, беше ми много забавно и интересно - това да създадеш за някого картичка и в същото време да очакваш направена за теб такава!

Това е картичката, която направих за danielle, като я съчетах цветово така както го почувствах... Опитах се да създам нежност, но без да бъде сладникава. Надявам се да ви хареса!





 Благодаря и на Пламена, която на свой ред направи толкова слънчева и нежна картичка за празника! Надявам се и на вас да предаде своят положителен заряд, който аз почувствах! Ето я и нея.



7 коментара:

  1. Данина,честит празник!Картичката ти е страхотна!Цветовото съчетание и композицията й много ми харесват!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник и от мен!
    Много са хубави и двете!

    ОтговорИзтриване
  3. Какво прекрасно творения!
    Поздрави Baukje

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна е! Толкова красиво изглежда това цвете!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за прекрасната картичка!!! Много ме зарадва!
    Освен изчистения и елегантен вид много ме впечатли и прецизната изработка! СТрахотна е!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, момичета! Дани, много се радвам, че съм ти доставила удоволствие с картичката, пожелавам ти да ти носи много късмет и любов!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger