30 октомври 2011 г.

"Аз творя за теб"

"Аз творя за теб" 
Благотворителна акция за събиране
на ръчно изработени картички, предмети и плетива

„Аз творя за теб” е благотворителна акция, организирана от Национален Алианс на Хора с Редки Болести и Клуб Пловдив-Сороптимист с подрепата на книжарници Хеликон, Фондация Виртуална помощ, магазин за био козметика All Natural и бар Макалали.
В мероприятието се включиха граждани от цялата страна. Даренията ще бъдат продадени на Коледен благотворителен базар в чужбина, а със събраните средства ще се закупят лекарства за хора, засегнати от редки заболявания.
Инициативата ще бъде съпътствана от изложба на дарените предмети, уъркшоп за изработване на картички и плетива ,и щанд за събиране на изработени дарения.
Каним Ви на 03.11.2011 г. (четвъртък) от 12.00 до 19.00 часа в книжарница „Хеликон-център” (Пловдив, ул. „Княз Ал. Батенберг” 29).

За повече информация:
Йорданка Петкова (НАХРБ) 0878 518267



Аз ще участвам.... Участвай и ти!!!

4 коментара:

  1. Снежи, чудесно че ще участваш и ти!!!
    Аз понеже съм под въпрос за физическото присъствие на мен самата предадох картичките ми на организаторката - Йорданка Петкова. Така, че в случая на-важното е те да са там ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Дани! Радвам се, че те намерих тук! Жалко, че няма да се видим на 03.ноември. Надявам се в книжарницата да се съберем повече от пловдивския "клуб".И естествено ще разказваме. :)
    Хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, Делка, аз също се радвам, че се срещаме и тук :), ама няма как - ние от нашата партия се надушваме ;)
    Надявам се да се видим скоро!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger