3 март 2012 г.

С тази картичка ще участвам в Картичкофурийско предизвикателство № 105 Нереализирани идеи и при Двете елши с тяхното Мартенско предизвикателство - Песента на птиците
.
Почти не участвам в предизвикателства, понеже не намирам необходимото време за тях, но сега просто не мога да не се включа, още повече, че по темата "Нереализирани" в случая с тази картичка постигнах две нереализирани цели. Първата е, че на всеки празник на жената (от както правя картички) съм се канила да напрвавя картичка по случай 8 март и втората, което в същност е по-важното винаги ми се е искало да направя картинка с очертания от хартия (в случая осмицата), може би само занимаващите с квилинг ще ме разберат, но все не намирах смелост да я направя. Честно казано съм се възхищавала на такива проекти, а аз малко се поозорих понеже да постигнеш очертанието на кръг и да не зацапаш с лепило някъде се оказа трудничко за мен.....
И пак нямаше да направя подобна картичка, ако не бяха ме помолили учителките на моята дъщеричка (която е първа група ) да направя покана, с която да поканят директорката на тяхното тържество по случай 8 март.
Имах големи идеи и проекти, но ... това се получи, те я харесаха, но аз си мисля, че нещо куца...
Все се каня, че като поотрасне бебока ще имам време за по-големи и виртуозни проекти, ама май май колкото повече растат децата то времето за това намаля.
Нищо, ще чакам момента, в който ще си имам двама помощника, пък тогава няма на къде ;)





11 коментара:

  1. Справила си се чудесно!Прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам къде мислиш, че нещо ти куца... На мен ми изглежда много добре!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря на всички ви за оценката!
    Не съм свикнала да правя многослойни картички,понеже правя само с квилинг елементи и сами по себе си те изпъкват...
    Напоследък обаче пробвам варианти и тук трябваше единият слой да бъде с друг цвят, дори и с много малка разлика... така си мисля аз...

    ОтговорИзтриване
  4. Квилингът ти е много красив и прецизен, Дани! А картичката си е точно като за детски празник! Честит празник и на теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна композиция и изпълнение! Справила си се много добре!

    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете елши

    ОтговорИзтриване
  6. Много красив квилинг. Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен07 март, 2012

    ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ!СУПЕР Е КАРТИЧКАТА! ОБАЧЕ ТОВА С ПОМОЩНИЦИТЕ ГО ЗАБРАВИ, ЧЕ ЩЕ СТАНЕ!!! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Дани, разкошна е! Като гледам какви ги вършиш с "бебе на ръце", представям си какво ще е като порасне.:))
    Честита победа в КФ! Напълно заслужена! *^.^*
    Надявам се, че ще публикуваш тази красота и в БМ.

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря Ви за подкрепата!
    Янина, благодаря ти! Който каже, че е лесно няма да му повярвам, освен ако няма помощници ;) но вярвам, че всеки направил поне веднъж една картичка, то няма да остане само с нея, а за квилинга да не говорим...
    Черпя стимул и вдъхновения от вас - ветераните!!!
    Ако правилно съм разбрала за Бг мама говориш, отдавна не пиша, въпреки че следя всичко, но вярвам ме разбираш, че времето е кът :)))))

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger