11 септември 2012 г.

На море - и в лошото време има нещо хубаво :)))

Здравейте отново от мен.
Дааа, на почивка сме, но времето не е с нас, а и може би е обратното - аз изгорях на втория ден и честно казано въобще не ми е до плаж, та може би в моя полза снощи валяяя и ето ме тук пред изповедалника за да публикувам това, което правех преди да се отдам на заслужен отдих. Ще е отново в няколко публикации, защото е доста :)







С дъх на морски бриз и шума на морето ви изпращам моите поздрави!

Приятно гледане и ще съм благодарна отново на безпристрастни мнения!

2 коментара:

  1. Уау, истинска пъстра градинка! Прекрасни картички! Приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  2. Дими, благодаря ти! А почивката е пълноценна премесена с памперси ;)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger