18 март 2013 г.

За един специален човек

Случвало ли ви се е по някога още от първата дума с непознат да имате усещането, че този човек го познавате много отдавна.... Със сигурност всеки е имал това усещане и ще ме разбере. Ако трябва да съм честна между нас - творците, работещи с ръце и сърце има много такива, то за това се и надушваме ;) Та поредната, но не на последно място и надявам се не последна такава моя позната е Милена Георгиева. Радвам се, че се видяхме на живо и също така, че моята дъщеричка има едни от най-прекрасните плетени пеперудени фиба и пръстенче, а аз ключодържателче... Тази картичка е за нея, в същност тя отдавна е при нея, но напоследък малко позарязах престоя ми тук и за това чак сега ще я видите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger