18 януари 2013 г.

Моите подаръчета

Хайде да се похваля с моите коледни изненади и подаръчета ;) Малко късна публикация, но така се получи...
Първото нещо, което ще ви покажа е картичката от коледната размяна при Картичкофуриите.
Много нежна и в същото време закачлива картичка! Нейната създателка се казва Татяна Александрова, а ето и картичката ;)

Следващите подаръчета, които получихме нашето семейство са от лелята на съпруга ми. Три от тях обаче така ме грабнаха, че нямаше как да не ги споделя с вас.
Толкова много се радвах като ги видях, и си давам сметка, че ръчно направеното ти говори, с цветове и образ и сякаш има живот в него....
Ето и това, дето си оставих за мен си ;)

Тези шаренки нещица са игленичета, едното е за мама, ама ще си го задържа за мен ;)
 Това са плетени обувчици за куклите на дъщеричката ми, ама..... и тях ще задържа.....
Другите нещица са също плетени чорапки и разни такива, но тези са ми фаворитите и за това ги споделям тук с вас.

Следващата снимка е на картичката, която аз изпратих пак по направление на коледна размяна.
Ето я и нея и се надявам да съм зарадвала нейната получателка.

Чао за сега от мен и до много скоро ;)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger