19 август 2013 г.

Лексикон - отговори на Плами

 Това е за теб Плами, забавен отговор на твоят Лексикон. Не се сърди, моляяяяяяя!!!!

1. Коя си ти - с 5 думи?
Майка, съпруга, честна, весела и тъжна .....
2. Кое е нещото, което може да те разсмее до сълзи?
Момента от неусетното превъплъщение на сериозната ситуация към комична....
3. Как предпочиташ да си пилееш времето?
Това си е изкуство да умееш да пилееш времето, все още не съм го усвоила
4. кога и как разбра, че хобито е част от теб?
По време на майчинството, до като малката спеше в през дългите зимни дни.
5. Кое е най-скъпото ти нещо, което има истинска стойност за теб?
Иска ли питане.... децата и семейството
6. На какво/кого се доверяваш в твоят живот?
На най-близките ми хора и на себе си естествено
7. Кой е най-силният момент в любимият филм, книга или песен?
Любимите ми книги, накарали ме да променя до известна степен начина ми на мислене, нямат "моменти".....
8. Знаеш ли къде са сега приятелите ти?
Точно сега - не, знае ли човек :).... Но по принцип - да знам къде са те - Приятелите

9. Колко е достатъчно за да си удовлетворен?
Сложен въпрос....по някога малкото ти се вижда достатъчно, а понякога морето от удоволствия не могат да бъдат оценени. Ето за това здравето поставям винаги на първо място във всяка подобна класация
10. Какво ще пожелаеш на теб и на мен?
Здраве и късмет, стойностни хора, които те заобикалят, верни приятели, щастливи семейни мигове и мнооого усмивки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger