21 август 2013 г.

Лексикон - отговор на krechi


  1. Трите Ви имена са? - Йорданка Илиева Тодорова
  2. Години (шегичка- ако не желаете не отговаряйте :))? 37
  3. Семейно положение, деца? - Омъжена с две деца (момиче и момче)
  4. Как разнообразявате вашето ежедневие? - Според обстоятелствата, които на този етап се диктуват от преднопосочените в скобите ;)
  5. Ежедневно ли посягате към вашето хоби? - Уви напоследък НЕ. Отдала съм се на това, което в момента е по-важното за мен, а именно децата. Има време за всичко!
  6. Каква беше първата Ви картичка? - Честно казано не съм много сигурна, но цветово беше в кафяво, оранжево и зелено.....
  7. Какво мислите за българските традиции? - Нещо, което не трябва никога да се забравя!
  8. Какво е вашето мнение относно надписите на български върху картички и др. проекти? - Не харесвам БГ картички с чужди надписи, аз съм си традиционалист с принципи, още повече, че в средите ни има хора, които правят чудесни авторски печати, които аз лично предпочитам.
  9. Имате ли желание да опитате друг стил за правене на картички, различен от вашия? - Да, но може би стила е този, който носиш в себе си не само за картичките.... Не знам аз лично как бих се облякла в в искрящо зелено с розов тюрбан и бели рамки на очилата (примерно) ... ето защо и картичките ми трудно биха намерили друг стил, далечен от този който в момента правя... но все пак знае ли се, може бих сложила розов тюрбан....
  10. Какво е мнението Ви за броката и използвате ли го в своите проекти? - Имам лош спомен от този брокат... с течение на времето намерих начин да го "укротя", но като цяло го избягвам. Когато обаче сред нашите среди се заговори за Брокат, то винаги се сещам за теб, усвоила си добре техниката с броката и именно за това държах при размяната на АТС-та на Ем да задържа една такава облята в брокат АТС....

1 коментар:

  1. Благодаря за отговора! Беше ми приятно да разбера повече неща за теб!
    Относно броката- наистина трудно се работи с него. Полепва навсякъде, блестят килими и дивани... Трябва много да се внимава, а аз нямам специално работно място. Затова в последно време съм ограничила използването му. Много ме зарадва с това, че си взела мое АТС!
    Желая много здраве на цялото семейство!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че се отбихте и добре дошли в моята приказка! Надявам се да ви отведе там, където съм всеки път, когато правя нещо с ръцете си... и сърцето си ;)

Powered By Blogger